El castell ja està al cim dels llibres…
L’alumnat ha participat aquestes darreres setmanes en la construcció d’un castell de cartró medieval que ja s’encimbella dalt dels armaris de llibres, ha quedat ben bonic! Moltes gràcies a tot l’alumnat d’ESO que hi ha participat, vosaltres ho féu tot possible!! I al Fernando, per l’assessorament! (Crèdit fotogràfic: JMCO)
El castell ja està al cim dels llibres… Llegeix més »












