General

Ràdio Ins Seròs! El temps!

Quin fred que fa!! Quina boirada!! El pati rellisca i tot!! Qualsevol dia ens nevarà!! Però, què en pensa l’alumnat de l’Aula d’acollida sobre el temps?? Ho voleu saber?? Prefereixen l’estiu o l’hivern?? Bona pregunta, i tu, què prefereixes, fred o calor? Et deixem amb el podcast!!   (Imatge extreta de: Google imatges)

Ràdio Ins Seròs! El temps! Llegeix més »

L’alumnat de l’Aula d’acollida us presenta un videoclip!

L’alumnat de l’Aula d’acollida ha realitzat un petit videoclip com a projecte d’entorn, llengua i expressió. A veure si us agrada! Els primers passos en el món de la música?? Felicitats per aquest videoclip tan animat!! El videoclip ha estat enregistrat per la professora Letícia Barrafón.     (Imatge propietat de: The Beatles)  

L’alumnat de l’Aula d’acollida us presenta un videoclip! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut