Voleu fer un equip per a la 4a Lleida Chess Cup?
El dissabte 16 de maig, de les 10:30 a les 13:00 es disputarà a Lleida la 4a edició d’aquest trofeu d’escacs per equips de 4. De moment, tenim 2 jugadors. Fer dos equips costarà més, però si voleu es pot fer. Hi pot participar alumnat d’ESO. els interessats passeu per la biblioteca màxim fins al […]
Voleu fer un equip per a la 4a Lleida Chess Cup? Llegeix més »












