Sortida a l’Ardenya. Crèdit síntesi 2n ESO

El passat dia 17 de juny com a activitat del treball de síntesi. Els alumnes de 2r. ESO  acompanyats de quatre professors i amb dos guies, en Salvador Ventura i en Jesús, vam anar d’excursió a l’Ardenya . Aprofitem a donar-vos públicament les gràcies!

Feia un dia excel·lent per caminar i, a les nou tocades,  empreníem el camí cap Sant Baldiri des de l’IES Sant Elm. Vam agafar el camí que voreja mar fins arribar als quatre camins. Deixàrem a mà dreta la masia  de Can Miralls, actualment en obres, amb el seu pi enorme i continuàrem fins arribar a l’antiga via romana. Un cop allà vam arribar fins al Coll de Portes.  Agafàrem el camí de la dreta i vam començar a enfilar-nos.  Allà el grup es va començar a estirar.  Entremig de matolls de bruc, cirerers d’arboç i alzines arribàrem al pla de Módegues deixant  el Puig Gros a mà esquerra fins al collet de la mare de Déu continuant per les sorres.

Arribant a Sant Benet esmorzàrem  on els alumnes van anar completant el dossier del treball de síntesis. Vam arribar-nos a l’antiga casa de can Rifà actualment refugi per als caçadors i excursionistes, i seguirem caminant  fins al coll de la creu d’en Barraquer. Caminant ,caminant, passàrem per can Codolar fins arribar al coll de la Trencada i arribant a Can Baldiri. Ara, ja de tornada, fins al coll de l’Escorpí, font de la Guilla on no hi havia ni un bri d’aigua, i finalment després d’unes 6 hores caminant vam arribar a la urbanització Casa Nova i tots cap a casa havent descobert un bonic entorn de muntanya.

Aquí pots veure més fotos.