Sortida de final de curs 2015-2016- Aquadiver

Parc Aventura

El darrer dia de curs i el primer d’estiu, vam  tenir l’empenta amb un grup de 47 alumnes i 4 professores, d’enfilar el camí des de l’institut fins al coll de portes.

Ens va fer un sol brillant però fent el corriol sota l’ombra de les alzines, l’aire fresc de marinada fou un regal que amb mitja horeta hi vam arribar  i ens vam repartir en dos grups ben equilibrats uns fent paint ball i els altres tirolines.

I així ens vam ben concentrar cadascú amb la tasca encomanada i molt entretinguts I divertits vam estar ambdós grups.  Fins que les hores van anar passant i vam enfilar el camí de tornada.

Podeu veure les fotografies de l’activitat en aquest enllaç.

Aquadiver!

21 de juny, estiu, darrer dia de curs, de caps a l’aigua! La consigna era passar-s’ho bé en remull. Amunt i avall: fer cua pujant rampes i escales i, tot seguit, uns segons de baixada vertiginosa o suau, flotant, lliscant o volant, és igual…i tornem-hi! Salutacions als alumnes vestits de bany i a peu nu, recomanacions sobre el bronzejat sobtat. El temps passa tan depressa que no ens adonem i ja estem de vacances!

Comiat divertit a múltiples activitats ! Tants caps , tants barrets ! Bon estiu !