RECEPTES DE TARDOR A L’AULA OBERTA

activitats-ins-17-11-2016-023
Dijous 17 de Novembre vam fer dues receptes de tardor una era de mousse de castanyes amb cobertura de xocolata i l’altra salmó i magrana.
Ens varem dividir en dos grups 1 per a cada recepta amb un capità de grup que donava les ordres. Hi havia una alumna amb l’ordinador dient en veu alta com s’havien d’anar fent les receptes i una altra alumna fent de periodista.
També a part de fer les receptes vam fer una presentació digital cada alumne per després fer una exposició oral i escollir quines receptes havíem de fer. Clicant a les imatges podeu veure les dues presentacions que es van materialitzar en dos deliciosos plats.

mousse-de-castanas-de-chocolate-negro                                          tartar-de-salmo-i-magrana