L’Institut Sant Elm porta a terme el projecte “Creativa’t”

INVITACIÓ
L’ART D’OBSERVAR – Trevor Skinner. Us hi esperem el dia 8 d’abril del 2017 a les 19h

Des de l’Àrea de Cultura i l’Institut Sant Elm s’està realitzant desde finals de febrer i fins a finals d’abril un projecte anomenat“Creativa’t”.
Es pot definir com un projecte-taller que ensenya els alumnes de 2n curs de Batxillerat Artístic què representa el procés d’idear, gestar, muntar, promocionar i comunicar una exposició, des que només és una idea fins que es materialitza, té el seu cicle expositiu, s’acaba i es desmunta. Però no s’ha fet com una pràctica d’institut a porta tancada, sinó que es fa amb un artista real i amb una exposició real, que els alumnes han preparat amb orientació professional: l’artista Trevor Skinner veurà la seva obra exposada a l’Espai K a partir de l’acció dels joves alumnes i de la mà de la tècnica de Cultura Montse Barniol i la professora Olga Massaguer.
El 8 d’abril, coincidint amb el Dia Internacional de l’Art, es farà la inauguració de l’exposició de TrevorSkinner a l’Espai K (capella de l’antic Hospital). I el públic podrà gaudir de “dues” exposicions: la pròpiament artística, amb les magnífiques fotografies de Trevor Skinner, i una se-
gona exposició, més oculta, de la feina que han fet els estudiants amb tot el procés de portar a terme l’exposició.

IMG_1480 (1)