Intercanvi Cals College- Ins Sant Elm ( 2a.part)

Del  28 març  al 3 d’abril passat 27 alumnes i dues professores vam anar d’intercanvi al Cals College de la ciutat de Nieuwegein,  la segona part de l’intercanvi.  Els alumnes van poder veure les diferències culturals de les dues ciutats i van tenir la possibilitat de conviure en famílies.

El primer dia van fer classe d’educació física, després d’haver anat en bicicleta alguns una bona estona! També van fer classe d’història, de física, una gimcana dins l’institut…ben entretinguts!

Els altres dies  vam visitar Utrecht on vam poder visitar els llocs més emblemàtics i  Amsterdam on els alumnes van poder triar entre  visitar el museu Van Gogh o el Rijksmuseum , entre el Dungeon Amsterdam o la casa d’Anna Frank.

El cap de setmana van poder gaudir de diverses activitats en família.

El dilluns, després d’un scape room, ens van organitzar un dinar de comiat.

Una gran experiència per a tots ells

Si voleu veure’n fotos cliqueu a l’enllaç:

Cals-College-2a part