Sortida a Carcassonne

Els alumnes de francès de 2n i 3r d’ESO vam realitzar una sortida a França el 24 i el 25 d’abril, en què vam poder visitar indrets molt variats, com ara Carcassonne i Collioure, i dur a terme diverses activitats. Vam sortir de bon matí de Sant Feliu per arribar fins a Collioure, on vam poder visitar l’imponent castell situat davant del mar, i la tomba d’Antonio Machado, poeta espanyol exiliat al poble. Després d’una estona lliure per poder dinar i per descobrir Collioure al nostre aire, ens vam dirigir cap a la cova gegant de Cabrespine, en què vam descobrir els secrets dels ratpenats, de les estalactites i de les estalagmites. Un màping projectat a la paret de roca va fer les delícies dels alumnes. En acabat, l’autobús ens va portar a la ciutat medieval de Carcassona, on ens quedaríem durant el vespre i l’endemà. Una visita guiada i una gimcana fotogràfica ens van servir per veure i aprendre sobre el castell, les muralles, les torres de defensa, la catedral, etc., i per practicar francès. Havent dinat, vam tornar cap a Sant Feliu amb un molt bon record d’aquests dos dies.

Cliqueu a CARCASSONNE per a veure més fotos: