19 de Maig. Quarta jornada de Bricolatge de l’AMPA

Des de l’AMPA, i amb el suport del Consell Escolar, hem decidit tornar a realitzar, per quart any consecutiu: “El dia del Bricolatge”.

Amb el doble objectiu de millorar les instal·lacions del nostre centre, que segueix sense tenir recanvi a curt termini, i celebrar una jornada festiva, hem decidit convocar a tots els pares i mares el proper diumenge 19 de maig, durant el matí, a participar en aquestes tasques:

• Tasques de millora, reorganització d’espais i pintat del vestíbul inferior del centre (que dóna accés al gimnàs i les aules de tecnologia)
  • Pintar la porta metàl·lica exterior d’accés a l’edifici principal

L’horari dels treballs serà de les 9.00h a 14.00h. Podeu venir l’estona que més us convingui. Les tasques a realitzar seran senzilles i assequibles per a tots els participants

La vostra col·laboració serà totalment desinteressada i de caràcter voluntari. Aquest acte compta amb el suport de la Direcció del Centre (que es farà càrrec del material) i del Consell Escolar.

L’AMPA oferirà una arossada i postres per als participants. Els que us quedeu a dinar (podeu portar la família) heu de portar una mica de pica-pica (a compartir), beguda i plats i coberts.

Els interessats cal que envieu un correu a ampa@ins-santelm.com, abans del dia 10/maig,  confirmant quants podeu venir a ajudar i quants us quedeu a dinar.

Esperem que amb la vostra participació aquesta iniciativa torni a ser èxit, com la d’anys passats, tot esperant que el nou Institut sigui una realitat en els propers anys.

Així és com va acabar el vestíbul desprès de la jornada del curs passat i una imatge de l’arrossada dels participants.

ANIMEU VOS!!!!!