Activitats extraescolars per a les famílies

Aquests dies estem organitzant propostes de noves activitats extraescolars per a les famílies de l’institut. Des del curs passat l’institut ofereix l’activitat AFEX-Aprenem Famílies en Xarxa, i les noves opcions que s’oferiran són classes de català, sessions de digitalització i xerrades sobre com educar adolescents. Aquestes activitats es duran a terme en la nostra franja extraescolar, que és les tardes de dilluns i/o dimecres.

Durant les dues últimes setmanes hem enviat a les famílies un qüestionari per conèixer en quines activitats extraescolars mostren més interès i si els hi agradaria apuntar-se a alguna. A partir de les vostres respostes i els vostres interessos estem muntant les agrupacions de les extraescolars i esperem poder començar-les quan abans millor amb les mesures sanitàries que calgui. En els propers dies contactarem amb les famílies que heu contestat les enquestes per indicar-vos quan comencen les activitats.

En cas que no hagueu pogut contestar l’enquesta però estigueu interessades en apuntar-vos a alguna activitat extraescolar nova, podeu contactar-nos.