Tallers Nadal

El darrer dia de curs abans de les vacances de Nadal ha estat una jornada especial. A primera hora els tutors han fet entrega de les notes i els grups han tancat el trimestre fent l’amic invisible!

Després de la tutoria, l’alumnat ha participat en diferents tallers. Aquest any n’hi ha hagut molts per escollir: adorns de Nadal, Bollywood, taller de ball organitzat per l’alumnat de batxillerat, karaoke, màgia, taller d’origami, ping-pong, tatuatges de henna organitzat per alumnes de l’aula d’acollida i diversos esports. Gràcies a tots per la vostra  col·laboració!

Hem acabat el matí tots junts al pati amb un partit de futbol d’alumnes i professors! Hem guanyat tots perquè hem passat una bona estona plegats!  En aquest enllaç podeu veure imatges de la jornada.