Noa Lima, de 4t A, guanyadora del primer premi a la Jornada de Poesia Jove de l’Hospitalet

Divendres 16 de juny el nostre centre va participar en la jornada de poesia jove de l’Hospitalet en el format de Slam Poetry, celebrada al teatre Joventut.

Noa Lima de quart B ha estat l’alumna finalista que aquest any ens ha representat i ha guanyat el primer premi. La jornada ha estat molt emocionant i el nivell dels finalistes alt.

Ens felicitem perquè per segon any consecutiu l’alumnat del Rubi ha aconseguit guanyar el certamen i us convidem a veure’l i gaudir de la poesia de tots els participants.