L’alumnat del Rubió i Ors inclusiu

L’INS Rubió i Ors és un centre inclusiu, però què significa això de la inclusió? Com es fa per ser inclusiu de debò i que no sigui “postureig”?

L’alumnat de 3r d’ESO ha fet un taller de la mà d’Amputats Sant Jordi. Amb ells hem volgut posar-nos en la pell d’una persona amb discapacitat física o sensorial. Hem après que allò que per a persones amb mobilitat estàndard no percebem com a barrera, ho és per a persones amb mobilitat reduïda. Quins són els entrebancs més comuns amb què es troben aquestes persones, ho hem après amb aquest taller, així com també hem après a desenvolupar la nostra empatia, la nostra paciència i la nostra consciència de la diferència.

Estem preparats per rebre companyes i companys diferents. Estem preparats per rebre tothom!