L’alumnat del projecte ApS GeneraCcions rep la visita de residents de la Residència Francisco Padilla al jardí de l’institut.

Sabíeu que el 21 de març és el Dia Internacional de la Poesia i coincideix amb l’inici de la primavera?

Per aquest motiu la setmana passada vam realitzar una activitat molt especial a l’institut amb l’alumnat del projecte ApS GeneraCcions: vam rebre la visita de residents de la Residència Francisco Padilla al nostre jardí.

Vam parlar de les nostres flors favorites i ens vam intercanviar els detalls personalitzats que havíem preparat. L’alumnat de 3r d’ESO va donar a la gent gran els poemes acròstics que es van elaborar a les classes de llengua catalana, i les àvies i els avis ens van lliurar unes manualitats primaverals que havien creat amb molt d’afecte.