L’alumnat de 2n ESO grava el seu 1r capítol de La veu del Rubi

Aquestes setmanes passades l’alumnat de 2n ESO ha estat gravant el 1r capítol del nou podcast de l’institut, La veu del Rubi. Us en compartim les fotografies!

Després d’haver dissenyat i escollit cada classe el seu cartell publicitari, d’haver seleccionat, d’entre les músiques sense drets d’autor que hi ha a la xarxa, la sintonia d’entrada, i d’haver treballat cooperativament en els temes i les escaletes del capítol, aquestes dues setmanes passades hem anat a l’estudi de ràdio de Torre Barrina a gravar el 1r capítol.

Aviat penjarem les gravacions i esperem que les gaudiu tant, que el temps d’espera fins el 2n capítol se us faci llaaaaaarg!

Seguim!

2nA