Iniciem els projectes Connecta Jove i Joves pel Barri

Aquests dies l’alumnat voluntari de 4t d’ESO que participa als projectes d’Aprenentatge Servei Connecta Jove Joves pel Barri en col·laboració amb l’Esplai Pubilla Cases ha realitzat la fase de formació. L’Esplai s’ha encarregat de dotar els i les joves amb estratègies socials i comunicatives perquè puguin realitzar correctament totes les seves tasques a l’entitat.

D’una banda, l’alumnat participant al projecte Joves pel Barri, compartirà algunes tardes amb infants i joves de l’Esplai, realitzant tallers de manualitats, esports, contes i cuina, entre d’altres. D’altra banda, l’alumnat que col·labora al projecte Connecta Jove compartirà algunes tardes amb persones de la tercera edat que volen aprendre a utilitzar el telèfon mòbil o l’ordinador de la mà del nostre alumnat. Els dos equips de voluntaris i voluntàries estan formats per joves amb molta motivació i ganes d’ajudar i dedicar el seu temps als altres.

Aviat començaran la fase de servei col·laborant a l’Esplai i us seguirem informant.