Festa de reconeixement APS a la Sala Salamandra

Dimecres a la tarda vam assistir a la Festa de Reconeixement de projectes APS a la Sala Salamandra. Un any més l’Ajuntament va organitzar aquest acte per reconèixer el valor de la tasca que fa l’alumnat que participa en projectes d’Aprenentatge-Servei i Servei Comunitari a la ciutat. Allà ens vam trobar amb joves d’altres instituts i vam poder gaudir d’una tarda de concert i jocs musicals amb ritme d’APS.

25 alumnes del Rubi van assistir a la festa en representació dels projectes APS que s’implementen al nostre centre: AFEX, Cicerone, Joves pel Barri, Connecta Jove, GeneraCcions, El Criquet Uneix i el Consell de Nois i Noies.

Tornem a donar l’enhorabona i les gràcies a l’alumnat que participa en aquests projectes, per la seva implicació i l’impacte positiu que tenen les seves accions a nivell personal, social i ciutadà.