Festa de fi d’etapa, 4t ESO

Dimecres passat, l’alumnat de 4t ESO va tancar una etapa de les seves vides 🎓 i ho vam celebrar amb una festa en què hi va haver de tot el que és bo: l’AFA va aportar menjar i begudes (amb la calor que feia va anar molt bé, moltíssimes gràcies, AFA!!), els alumnes de 4t Peter i Lucas, amb el seu grup Strange Boyz, ens van oferir un concert canyero, canyero, i la mare de l’Hugo ens va portar una obra d’art de pastís deliciós i espectacular dedicadíssim a la nostra escola.

Amb aquest acte, vam tancar l’etapa de l’ESO. Nois i noies: a molts de vosaltres no us veurem el curs vinent a les classes, però recordeu que #somrubióiors i això no canvia d’un dia a l’altre. Visiteu-nos! Ens farà molta il·lusió. Molta sort 🍀 en aquest nou camí que empreneu, però recordeu que la sort no ve sola, sinó que l’heu de fabricar, dia a dia, amb esforç, perseverança i constància 💪🏻. Us desitgem el millor!

L’enhorabona a tots i totes i, recordeu, lluiteu sempre per aconseguir els vostres somnis.🙂💭

Som i serem casa vostra!❤️