Equip del projecte APS Cicerone en marxa!

L’alumnat voluntari del projecte ApS Cicerone va completar la fase de formació al segon trimestre. De la mà de les persones formadores del Consorci de Normalització Lingüística, el Servei de Mediació Comunitària, el Servei de Primera Acollida de l’Ajuntament i l’associació Joves per la Igualtat i la Solidaritat l’equip Cicerone es va conscienciar i va reflexionar sobre aspectes com la importància de l’acollida de les persones nouvingudes, els prejudicis, el dol migratori, les habilitats comunicatives i els elements que afavoreixen la convivència i la cohesió.

La formació va promoure que l’equip Cicerone conegui més de prop la realitat de les persones que deixen els seus països i la complexitat del procés, i va facilitar que el grup estigui preparat per iniciar la fase de servei. Properament us informarem sobre com estan anant les activitats compartides, ja que l’equip Cicerone ja ha començat a ajudar l’alumnat nouvingut en el seu procés d’aprenentatge del català i en el seu procés d’adaptació al centre i al barri.

L’equip Cicerone d’aquest curs està format per alumnat de 3r i 4t d’ESO: Sofia, Doaae, Moad, Bassma, Harmanjit, Esmeralda L., Miquel, Sergio, Isabela, Xenia, Esmeralda M., Nour i Desireé. Moltes gràcies, equip Cicerone, per la vostra tasca voluntària ajudant l’alumnat nouvingut del nostre institut!