Ens preparem per la Marató de TV3

La setmana passada, l’alumnat del centre va poder gaudir de la xerrada telemàtica de La Marató de TV3, que enguany, està dedicada a la COVID-19.

La xerrada va començar amb un vídeo sobre algunes famílies de Catalunya afectades per la COVID-19 i les seves experiències al respecte. Una vegada acabat el vídeo, vam poder parlar amb una metgessa que ens va explicar quins són els reptes als quals ens enfrontem i que va aclarir els dubtes plantejats pels i les alumnes. A més, ens va explicar com podem ajudar a recaptar fons per La Marató sense moure’ns de casa: encendre la tele i mirar La Marató el 20 de desembre i escoltar el disc de La Marató a les diferents plataformes en línia.

Ha sigut una experiència molt enriquidora!