Els nostre Cicerone al Mercat de Can Serra

🌏La fase de servei del projecte ApS Cicerone segueix en marxa!

🍓🍗🧀Aquesta setmana l’equip Cicerone ha mostrat una part del barri a l’alumnat de l’Aula d’Acollida. Els han acompanyat al Mercat de Can Serra, que va començar a funcionar l’any 1985 amb 61 parades.

🦐🍉🥬Durant la visita l’alumnat nouvingut ha parlat amb els botiguers i les botigueres, a qui han fet preguntes sobre els aliments que venen i sobre els gustos de la gent. L’equip Cicerone els ha ajudat a comunicar-se oralment i a entendre millor les respostes rebudes a cada parada.

🧐👨🏻‍🍳També han pogut veure com s’elaboren les mandonguilles, ja que el carnisser les estava preparant durant la nostra visita i, molt amablement, ens ha mostrat com les estava fent. D’aquesta manera hem tingut la possibilitat de conèixer millor la seva professió i valorar la importància de comprar aliments frescos.