El nostre alumnat ha gaudit de l’assaig general de l’òpera Parsifal de Richard Wagner

Un curs més, com ja és tradició, el Gran Teatre del Liceu ha posat a la nostra disposició entrades gratuïtes per assistir a l’assaig general d’una òpera.

Enguany les hem sol·licitat per l’última òpera composta per Richard Wagner, Parsifal, que vam poder gaudir ahir, de 16:30 a 21:30.

Van ser cinc hores d’Òpera amb majúscules, que el nostre alumnat va apreciar i gaudir. També vam poder admirar el Liceu per dintre, incloent-hi l’espectacular Sala dels Miralls, que ens va fer recordar la gran sala de ball de la pel·lícula d’animació La Bella i la Bèstia.

Esperem que hagi estat la primera òpera que hagi vist aquest alumnat, però ni molt menys l’última. De cara al curs vinent, sol·licitarem entrades per l’única òpera de Ludwig van Beethoven, Fidelio.

Moltes gràcies al Gran Teatre del Liceu per la seva col·laboració amb aquestes entrades valorades, en dies de representació, en aproximadament 100€ cadascuna.

Ha estat, un cop més, una oportunitat fantàstica per apropar-se a la Música.