El Criquet Uneix a L’H

🏏Com sabeu, el projecte APS “El Criquet Uneix” i el suport de la Federació Catalana de Criquet van impulsar la creació d’un equip femení i un equip masculí que entrenen setmanalment a Montjuïc des del mes de maig.

🎥Televisió l’H es va interessar en el nostre projecte i en els entrenaments, i van venir a gravar un reportatge pel programa Aula de L’H Digital. Aquest reportatge el podeu veure en aquest enllaç.

➡ Us recordem que els equips de criquet estan oberts, tothom és benvingut i us hi podeu apuntar! A més, recentment s’ha creat L’Hospitalet Cricket Club i aviat farem els entrenaments a L’H. Esperem que s’hi apuntin més alumnes i també joves de tota la ciutat.

Podeu seguir el club aquí: InstagramTwitter

Donem les gràcies a L’H Digital per haver comptat amb nosaltres i felicitem l’alumnat que ha participat al reportatge 😊