Conèixer Catalunya: Batxillerat coneix Rupit i Vic

La jornada del conèixer Catalunya d’enguany ha portat a l’alumnat de batxillerat a Rupit i a Vic.

A la vila medieval de Rupit s’ha fet ruta als peus de l’emblemàtic massís del Collsacabra i s’ha tret el cap, amb una mica de vertigen, a l’entorn natural del salt de Sallent.

A la capital osonenca els alumnes de 1° i 2° de batxillerat han pogut dinar, fer una breu visita al seu centre històric i gaudir de la vista del pont Romà de la ciutat en tot el seu esplendor, ja que el curs del riu Mèder era veritablement baix.

Un any més aquesta jornada ens dona l’oportunitat de fer grup i acostar-nos a indrets de Catalunya que alguns desconeixíem.