Conèixer Catalunya

El passat dimarts 18 de maig, tot l’alumnat del centre va sortir d’excursió per conèixer un indret de Catalunya i gaudir d’un dia de convivència.

L’alumnat de 1r d’ESO va visitar el Parc Natural del Montseny. Van fer una ruta guiada on va poder descobrir la fauna i la flora d’aquest indret tan especial, connectar amb la natura i carregar-se d’energia pel que queda de curs!

L’alumnat de 2n d’ESO va descobrir la Tàrraco imperial de fa més de 2000 anys tot passejant per les muralles romanes, el fòrum provincial, el circ romà, l’amfiteatre i l’aqüeducte de les Ferreres.

L’alumnat de 3r d’ESO va anar a Montserrat. Va sentir emocions al funicular pujant a Sant Joan, van veure una muntanya emboirada amb les seves agulles mig amagades i hem conegut la fauna del massís. També hem conegut la vida monàstica i va gaudir escoltant l’escolania a peus de la Moreneta. Un dia magnífic en un entorn natural espectacular.

L’alumnat de 4t ESO va passejar per Sitges. Va aprendre una mica de la història de Sitges i del moviment modernista, coneixements que podran aplicar al Projecte de Recerca d’aquí a poques setmanes.

L’alumnat de batxillerat va visitar Girona. Van tenir l’oportunitat de descobrir el barri vell amb la seva corresponent història, contemplar la majestuosa Catedral i l’església de Sant Fèlix i descobrir les llegendes que les envolten des de fa segles. Va ser una visita molt interactiva i acollidora!