Cicerone

🌎L’alumnat de 4t d’ESO que forma part del projecte ApS Cicerone ha completat la fase de formació. Les sessions formatives del PEE, el CNL, el Servei de Mediació Comunitària, el Servei de Primera Acollida de l’Ajuntament i l’associació JIS han fomentat el coneixement i la reflexió de l’equip Cicerone sobre aspectes com les migracions, els prejudicis, el dol migratori, les habilitats comunicatives i la resolució de conflictes.

🌏La formació ha promogut l’apropament de l’equip Cicerone a la realitat de les persones nouvingudes i el grup està preparat per iniciar la fase de servei. Ajudaran l’alumnat nouvingut en l’aprenentatge de la llengua i l’acompanyaran en el seu procés d’adaptació al centre i de descoberta del barri.