Certamen de Poesia Jove de L’Hospitalet de Llobregat

Alumnes de 4t i d’ESO i 1r de Batxillerat de nou instituts del L’Hospitalet han participat al Certamen de Poesia Jove de la ciutat. Ens han sorprès amb poemes plens d’emocions i de reivindicacions socials que van més enllà dels tòpics de la poesia que pensem que escriuen els adolescents.
A la final que s’ha celebrat avui hem pogut gaudir d’actuacions musicals i també de la declamació per part dels poetes talleristes. Si voleu conèixer millor els participants i comprovar el bon ambient mireu la retransmissió de la gala el dia 6 de juny a la televisió de L’Hospitalet. Petit spoiler: no us perdeu l’actuació de la representació del Rubi!