Celebrem la Diada de Sant Jordi!

El divendres passat vam celebrar Sant Jordi a l’institut. Ens va fer especial il·lusió, ja que el curs passat no el vam poder celebrar de manera presencial.

Enguany, hem continuat la tradició dels Jocs Florals gaudint del talent literari de l’alumnat i encoratjant-los a mostrar els escriptors i escriptores que tenen en el seu interior. Durant el matí de divendres, cada curs va descobrir els guanyadors i guanyadores de les diferents categories i aquests han pogut llegir les seves creacions. A més, també vam entregar els premis del Concurs de Matemàtiques que es vam celebrar al centre al llarg de les setmanes. Volem agrair des d’aquí a l’AFA la seva participació. Sense les famílies els premis d’avui no haguessin estat possibles.

Però els Jocs Florals no van ser l’única tradició de Sant Jordi que es va viure al centre, alumnat i professorat també va poder participar en la I Fira del Llibre de l’institut. Aquesta ha sigut una bona manera d’impulsar el gust per la lectura i el consum responsable i sostenible.

Tots i totes vam gaudir molt d’un matí tan especial, ple d’històries i somriures!