Celebrem Castaween 2019!

El dijous passat, 31 d’octubre, vam celebrar Castaween a l’institut. Va ser un dia ple de diversió, nervis i somriures.

Després de l’hora del pati, l’alumnat d’ESO va participar en una gimcana temàtica de Castaween per tot el centre. En primer lloc, van pujar a les classes de la seva tutoria, on van trobar un vídeo que els va introduir en la tasca que haurien de realitzar i que els va donar les instruccions necessàries per fer la gimcana. Allà mateix es van organitzar per equips, alguns dels quals van tenir la sort de ser capitanejats per l’alumnat de Batxillerat. Una vegada ja estaven organitzats, va començar la gimcana de Castaween 2019!

Durant la gimcana, cada equip va passar per 13 proves dinamitzades per l’alumnat de Batxillerat i el professorat, on van haver d’utilitzar la lògica, la creativitat, l’equilibri… i el més important, la capacitat de treballar en equip:

1. Petanca i bitlles catalanes
    2. Passa el moniato
    3. Bobbing for castanyes
    4. La cançó de Castaween
    5. Autòpsia
    6. Endevina, endevinalla
    7. Arrenca carbasses
    8. Castanyes encullerades
    9. Trobar l’ull perdut
    10. El menú zombie
    11. La maledicció de la mòmia
    12. Estira la vena
    13. La cursa zombie

En acabar, tots els grups d’ESO i Batxillerat van sortir al pati per finalitzar la celebració, on es van entregar els premis als equips que més punts havien aconseguit durant la gimcana i vam poder menjar castanyes, moniatos i gominoles.

Volem agrair a tot l’alumnat la il·lusió i les ganes que van posar perquè aquest dia fos memorable i, en especial, a l’alumnat de Batxillerat, ja que sense el seu suport aquesta gimcana no hagués sigut possible.