Aquí prou bullying

Enguany el nostre centre ha passat a formar part del projecte d’innovació pedagògica #aquiproubullying impulsat pel Departament d’Ensenyament. La finalitat d’aquest projecte és la detecció i prevenció dels casos d’assetjament escolar per tal de garantir la bona convivència i la cohesió social al nostre centre educatiu.

Actualment, ens trobem en la primera fase del projecte, la de la formació de l’equip impulsor. Però no només serà el professorat el que es formi sinó que el projecte donarà el protagonisme a l’alumnat, donant també valor al paper de la resta de la comunitat educativa.