A 3r ESO anem al teatre!

L’alumnat de 3r ESO hem anat al teatre al Centre Cultural La Bòbila per veure l´Obra “És de conya” de la companyia Nus.

És el centre d’atenció i informació a la dona (CAID) qui organitza aquesta activitat per commemorar el 25 de novembre, Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones.

L´obra que hem vist és un espectacle social que tracta temes com la socialització de gènere, els mites de l’amor romàntic, la identificació de la violència i la gestió de conflictes.

En acabar l’actuació, hem parlat de les diverses situacions que hem vist a la representació i ha estat l’alumnat qui ha pujat a l’escenari i ha fet, tot interactuant amb els actors i les actrius, una nova interpretació dels fets. Ha estat divertit i també profitós amb unes grans reflexions i aportacions. El teatre dins del teatre. Actrius i actors per un dia.

#somrubióiors #institutrubióiors #hospitaletdellobregat #cclabobila #companyianus #nusteatre #caid #diainternacionalperleliminaciódelaviolènciaenverslesdones #3reso