A 1r ESO estudiem els éssers mitològics

Els alumnes de primer han treballat els éssers mitològics. Han buscat informació sobre bèsties de diferents tradicions i han elaborat un escrit a partir d’un esquema previ, que després cadascú ha autocorregit. Com ja sabeu, l’alumnat SIEI ha format un grup especialitzat en els vampirs. Algunes classes, a més, han ampliat l’activitat d’expressió escrita i han situat els monstres al mapamundi, tot llegint els poemes de Jose Jorge Letria, o endevinant els monstres dels companys. Ara són experts en Kumiho, els orcos de Tolkien, el Leviatan, Anansi, els licàntrops, les meduses, Gamera… Si teniu dubtes sobre aquestes bèsties, els els podeu preguntar o consultar els seus escrits.