3r i 4t d’ESO, al teatre Joventut a veure “La mirada del otro”

El teatre ha estat avui més que mai una eina pedagògica de diàleg i reflexió.

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO hem anat al teatre Joventut a veure “La mirada del otro”, una obra punyent que ens porta a Euskadi i ens situa dins el context del conflicte viscut entre l’Estat i el grup armat ETA.

Aquesta obra aprofundeix en la resolució dels conflictes i les pràctiques restauratives portades a terme en l’actualitat.

Una mirada que proposa davant qualsevol conflicte la mediació, l’escolta de l’altre, l’empatia, l’autocrítica i la responsabilitat dels nostres actes.

Ens enduem un missatge potent: la força de les paraules i la necessitat de diàleg per a poder conviure en pau.