Taller tutoria “So no és soroll”

Lassociació d’educació ambiental Biosfera ha vingut a fer un taller als alumnes de 1r ESO anomenat So no és Soroll,

destinat a conscienciar que un so es converteix en soroll quan molesta, creant danys a la salut i provocant ansietat, estrès, nerviosisme, mal de cap, etc.

La Sarai ens va explicar quan un so el podem considerar soroll i després l’alumnat va mesurar el soroll quan la classe estava en silenci (43dB), parlant fort (100dB), al pati (50dB), al carrer (80dB) i el timbre de l’institut (102dB). Ens va explicar que a partir de 100dB el soroll fa mal i pot danyar l’oïda.

L’aprenentatge va ser molt significatiu!