Sortides de l’alumnat Cicerone

La darrera setmana de març l’alumnat Cicerone ha estat molt actiu.

A part de continuar la seva tasca voluntària en llengua a algunes classes d’Aula d’Acollida, també han acompanyat l’alumnat nouvingut a fer dues sortides.

Per una banda, dijous dia 30 van acompanyar-los a fer una visita al Mercat de Can Serra, on van ajudar l’alumnat nouvingut a parlar en català amb el personal de les botigues.

Per una altra banda, divendres 31, l’alumnat Cicerone va acompanyar l’alumnat d’Aula d’Acollida a fer un itinerari pel districte, guiant-los per descobrir alguns dels serveis que ofereix l’entorn on viuen.

En aquestes fotografies de les sortides podeu veure que el grup Cicerone continua fent una molt bona feina i està creant uns forts vincles amb l’alumnat nouvingut.