Participem en el Quart de final del XVè Certamen Nacional Juvenil i Infantil de Lectura en Veu Alta

El dijous 21 de març alumnat representant del nostre institut, va participar en el Quart de final del XVè Certamen Nacional Juvenil i Infantil de Lectura en Veu Alta, organitzat pel Departament d’Educació, la Fundació Enciclopèdia Catalana i Obra Social “La Caixa”, que es va celebrar a la Casa del Mar de Barcelona.  Va participar en tres de les categories del Certamen: Timoners (Aula d’Acollida), Corsaris (1r d’ESO) i Tropa de Corsaris (3r i 4t d’ESO).

Durant els últims mesos, l’alumnat ha estat realitzant pràctiques per a fer una bona lectura en veu alta i ho va expressar dalt de l’escenari realment molt bé. Ha estat una molt bona feina per part de l’alumnat. Moltes felicitats a tots i a totes per tot el treball i tot l’esforç fet!