Festa comiat Cicerone 16/17

Ja s’està acabant el curs i el projecte Cicerone s’acomiada fins al proper any. Per això fa uns dies l’alumnat Cicerone i l’alumnat d’Aula d’Acollida a qui van ajudar van fer una festa de comiat, amb entrega de diplomes, fotos i pica-pica.

A més, el 5 de maig l’alumnat Cicerone va tenir una sortida al centre municipal Ana Díaz Rico, on es van trobar amb l’alumnat Cicerone de la resta d’instituts participants i van compartir la seva experiència amb el projecte.

La televisió de l’Hospitalet va estar present durant la trobada. Aquí podeu veure el vídeo de la notícia sobre el projecte.