Exposicions orals dels treballs

L’alumnat de música de 1r, 3r i 4t d’ESO fan un treball obligatori cada trimestre. Tenen dos mesos per preparar-lo i quan arriba el dia d’entregar-lo l’han d’exposar a la resta de companys de classe.

El treball del primer trimestre ha estat en format de “dossier”, per tal d’aprendre a tenir cura de la presentació (marges, lletra, ortografia…) i fent una bona presentació i opinió personal.

Els alumnes de tercer han fet les seves recerques entorn el tema del Jazz i aquestes són algunes imatges del dia de l’exposició oral.

I aquí podeu veure les presentacions dels treballs que han fet els alumnes de primer:

Al llarg del tercer trimestre els alumnes de 3r i 4t ESO han fet un projecte entorn la música de cinema. Han après quines funcions té la música en el cinema i quins són alguns dels principals compositors en aquest camp. El treball (en format prezi) l’han exposat a la resta de companys i companyes. La valoració és molt satisfactòria!

Aquí en teniu alguns exemples:

Kevin Luna 3r ESO

Ismael Cabanes 3r ESO