Preparem els Fitgames!

L’alumnat de quart d’ESO ha fet avui el repte 3 -màxim de salts individuals amb la corda en un minut-  i el repte 4 -màxim de salts per classe durant 2 minuts- dins del projecte dels Fitgames.

Els Fitgames és un projecte de l’àrea de salut de l’ajuntament que promou la pràctica física entre l’alumnat de 4t d’ESO de L’Hospitalet. Els alumnes hauran de portar a terme dos reptes cada trimestre i al maig es celebrarà una cloenda final amb tots els instituts participants.

Felicitar a tot l’alumnat ja que han millorat molt i ho han fet molt bé. Enhorabona!