La casa de Bernarda Alba

L’alumnat de 4t ESO i batxillerat ha anat a veure l’obra “La casa de Bernarda Alba”, una adaptació de teatre per a instituts d’aquest drama de dones en els pobles d’Espanya.

Han pogut apropar-se a les característiques del teatre de Lorca i a la realitat de principis del segle XX, amb una societat tradicional i repressiva en la qual la dona representa un paper molt secundari.

Al final de l’obra, l’alumnat ha tingut l’oportunitat de parlar amb els actors. Ha estat per ells una experiència molt interessant!