Jornada final dels Fit Games

L’edició 2018 dels Fit Games ha celebrat aquest matí la jornada final a l’Estadi Municipal de l’Hospitalet, en un ambient festiu i que ha reunit a més de 700 alumnes de deu instituts diferents de la ciutat.

L‘alumnat de 4t ESO hi ha participat i l’alumna Gina Mera de 4t A ha obtingut el tercer premi a la classificació general.

La jornada final ha tingut, a més, diferents activitats extra, com l’actuació del grup Shark, equip de cheerleading del Club Gimnàstica Artística L’Hospitalet, i un discurs sobre hàbits saludables de Maria Vicente, l’actual campiona del món juvenil d’heptatló i recordwoman mundial de pentatló. El fi de festa ha estat a càrrec de monitors de poliesportius municipals, amb sessions de body combat i zumba.

Els Fit Games L’Hospitalet són un programa que promou la pràctica d’activitat física saludable entre els alumnes de 4t d’ESO d’instituts de L’Hospitalet ja que és a partir d’aquest curs que l’educació física deixa de ser una assignatura obligatòria en els plans d’estudi.

Aquest programa fomenta la pràctica d’activitat física saludable i també vol prevenir el tabaquisme i el consum de drogues i alcohol, conductes perjudicials per a la pròpia salut que alguns adolescents incorporen en aquestes edats.

Durant el període lectiu que va de l’octubre a l’abril, els alumnes s’han entrenat per realitzar correctament en el menor temps possible sis exercicis físics supervisats pel Servei de Salut amb reptes incorporats dins i fora de l’horari lectiu per difondre l’oci saludable.

Moltes felicitats a tot l’alumnat de quart!!