Fem caliu, fem esport

El dilluns al migdia dins del projecte esportiu Fem caliu, fem esport es van disputar diversos partits de voleibol entre alumnat de quart d’ESO, primer i segon de batxillerat i professorat. El vòlei és un esport de pilota practicat entre dos equips de sis jugadors, que consisteix a fer passar la pilota al camp contrari mitjançant volees per damunt d’una xarxa col·locada transversalment al mig de la pista.

Estem contents per l’alta participació que hi va haver ahir per part de l’alumnat i perquè cada vegada fem més comunitat.