Ens iniciem en el cinema cooperatiu

Durant el mes de març, l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat un taller sobre cinema cooperatiu organitzat pel JIS (joves per la igualtat i solidaritat de l’Hospitalet). Durant 4 hores han treballat drets humans al cinema i han preparat uns curtmetratges escenificant i lluitant contra diverses situacions de desigualtats socials i de gènere ;de discriminació sexual, de creènces, religió etc…trencant barreres i estereotips. Aquests curtmetratges els mateixos alumnes els podran veure al Gran Via 2 el 7 de juny.

Tot el Rubió lluitant pels drets humans i en contra de les desigualtats!