Pràctiques de l’alumnat Cicerone

L’alumnat voluntari del projecte Cicerone va començar les pràctiques a l’Aula d’Acolllida fa unes setmanes. Entren en algunes classes per treballar i comunicar-se amb l’alumnat nouvingut, i així ajudar-los en el seu procés d’aprenentatge de la llengua i en el seu procés d’adaptació al nou entorn.

L’alumnat Cicerone està aplicant molt bé els coneixements que van adquirir durant la fase de formació, en especial els relacionats amb el dol migratori, la tolerància, l’empatia, la paciència, les habilitats comunicatives i les socials.
L’experiència està sent molt positiva i els nois i noies estan gaudint dels moments que estan compartint.