Fomentem els esmorzars saludables

Aquest matí a l’hora del pati l’alumnat de 3r d’ESO ha fet un esmorzar saludable que ha ajudat a sensibilitzar-los sobre la importància d’una bona alimentació! Cada alumne ha portat de casa una peça de fruita i la seva beguda.  A l’Institut s’han fet els entrepans i han esmorzat tots junts!

Els aliments bàsics en un esmorzar complet són els làctics (llet, iogurt, formatge, batuts…), els farinacis o cereals (pa, torrades, galetes, magdalenes, cereals…) i la fruita (fruita fresca, macedònia, sucs naturals, fruits secs…).

També poden formar part de l’esmorzar altres tipus d’aliments, com els aliments proteics (pernil salat, pernil cuit, gall dindi…), aliments greixosos (olis d’oliva, mantega…) i aliments ensucrats (sucre, mel o melmelada).

Trobareu més informació en aquest enllaç