Explorem L’H

L’alumnat de 3r d’ESO a la matèria de tecnologia ha iniciat un projecte de creació d’una app amb la col·laboració del centre Torrebarrina, que es dedica a lligar el món laboral amb l’educatiu a nivell de noves tecnologies.

L’app es diu Explora l’H, en la qual ja han participat altres instituts, i el tema que han escollit a l’institut és la immigració. En primer lloc, hauran de crear l’escenari i escollir un nom, podria ser Casa L’H casa vostra, Itinerari de fora a L’H, etc.

És una molt bona oportunitat per saber com es creen les apps i pot ser una possibilitat de futur per alguns dels nostres alumnes. Esperem passar-ho súper bé!