Ens visita l’escriptora Maria Carme Roca

Aquest matí ha vingut a l’Institut l’escriptora Maria Carme Roca, autora de Foc al Cor, a fer una xerrada a l’alumnat de 3r d’ESO sobre el seu llibre (que han estat treballant a català).

Lletres a les Aules és un programa que promou la Institució de Lletres Catalanes per fomentar la lectura i la promoció de la literatura que permet apropar l’alumnat al fet literari, millorar la comprensió lectora com a eina fonamental per accedir al coneixement, estimular i potenciar l’habilitat lectora i el coneixement de la llengua.

L’alumnat ha pogut fer-li preguntes sobre el llibre, sobre el procés d’escriptura i la vida dels escriptors. Ha estat una xerrada molt interessant!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *