Celebrem el Dia Internacional de la Poesia

El 21 de març és el Dia Internacional de la Poesia i coincideix amb l’inici de la primavera. A l’institut vam celebrar aquesta data amb una activitat molt especial amb l’alumnat del projecte ApS GeneraCcions: vam rebre la visita de residents de la Residència Francisco Padilla al nostre jardí.

Vam parlar de les nostres flors favorites i l’alumnat de 3r d’ESO va donar a la gent gran els poemes acròstics que es van elaborar a les classes de llengua catalana. Les àvies i els avis ens van llegir uns poemes primaverals que havien triat amb molt d’afecte.