Tallers K passa

Aquesta setmana els alumnes de 2n ESO han gaudit del tallers K passa de l’associació de Joves per la igualtat i la solidaritat (JIS) . Han treballat els drets humans, la gestió emocional i la resolució de conflictes.

Aquests tallers pretenen apropar els Drets Humans als joves de la ciutat de L’Hospitalet. En els tallers s’han generat dinàmiques de cohesió de grup on l’alumnat s’ha pogut expressar i comunicar de forma assertiva i sense judicis, generant la reflexió. Un espai per compartir vivències, somriures, abraçades i confessions entre joves.

Ens ha agradat molt i hem tingut un espai on reflexionar sobre aquests temes.